Már időpontfoglalás nélkül lehet a kártyával kapcsolatos ügyeket intézni a kormányablakokban. Ha a védettségi igazolvány nem érkezett meg, ezt a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail címen is lehet jelezni.
Május 3-tól nem kell időpontot foglalni a kormányablakokban, ha valaki a védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügyeket intézne.
Védettségi igazolványt azok kapnak, akik beoltatták magukat, igazoltan átestek a fertőzésen vagy fertőzést igazoló ellenanyag-vizsgálaton vettek részt. Az igazolványt a kormányhivatal állítja ki, azt az érintettek az első oltástól vagy a kérvény beadásától számított körülbelül két héten belül kapják kézhez. Az igazolvány pótlása iránti kérelmet a kormányhivatalok elektronikus űrlapjain keresztül vagy bármelyik kormányablakban személyesen lehet benyújtani.
Ha a védettségi igazolvány nem érkezett meg, ezt a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail címen, valamint ügyfélkapuval a magyarorszag.hu oldalon lehet jelezni.
Forrás: székesfehérvár.hu