Telefon: 22-318-700, 30-938-5665, e-mail: larke.info2003@gmail.com, ügyfélfogadás: hétfő, szerda: 8.00-16.00, péntek: 8.00-12.00

Fontos változás a védettségi igazolványoknál

2021.05.05., szerda. | Friss hírek

Már időpontfoglalás nélkül lehet a kártyával kapcsolatos ügyeket intézni a kormányablakokban. Ha a védettségi igazolvány nem érkezett meg, ezt a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail címen is lehet jelezni.

Május 3-tól nem kell időpontot foglalni a kormányablakokban, ha valaki a védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügyeket intézne.

Védettségi igazolványt azok kapnak, akik beoltatták magukat, igazoltan átestek a fertőzésen vagy fertőzést igazoló ellenanyag-vizsgálaton vettek részt. Az igazolványt a kormányhivatal állítja ki, azt az érintettek az első oltástól vagy a kérvény beadásától számított körülbelül két héten belül kapják kézhez. Az igazolvány pótlása iránti kérelmet a kormányhivatalok elektronikus űrlapjain keresztül vagy bármelyik kormányablakban személyesen lehet benyújtani.

Ha a védettségi igazolvány nem érkezett meg, ezt a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail címen, valamint ügyfélkapuval a magyarorszag.hu oldalon lehet jelezni.

Forrás: székesfehérvár.hu

Share This

Share this post with your friends!